hepatitis B
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בן זוגי נושא את הנגיף Hepatitis B אני קיבלתי את החיסון הראשון של Engerix וHarvix ואני צריכה לקבל עוד שני חיסונים בעוד חודש ובעוד 4 חודשים מתי אפשר להתחיל להיכנס להריון שזה לא יפגע בעובר? תודה מירי
לקריאה נוספת והעמקה
מירי, אני מציעה לך לשאול בפורום "מחלות זיהומיות" , וכן באחד המרכזים הטרטולוגיים שרשימה שלהם תמצאי בצד שמאל בריבוע ה-ENTER. וכמובן , ובלי קשר - להתייעץ עם רופא הנשים שלך. אהובה
מירי שלום, התייעצי עם רופא. בהצלחה טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה קורסים פרטיים ובקבוצות 054-6377897