אדמדמת בשבועות הראשונים להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בתי היתה חולה השבוע באדמדמת. בסוף השבוע גילית לשמחתי שאני בהריון. האם יש בכך סיכון? האם עליי לנקוט בצעד כלשהו?
לקריאה נוספת והעמקה
מיכל, מזל טוב להריון! כדי לקבל תשובה מוסמכת כדאי שתשאלי בפורום הריון ולידה (ד"ר יובל) ובפורום 'מחלות זיהומיות' (ד"ר הלפרין). חשוב שתוודאי שאמנם בטוח זה היה אדמדמת ולא אדמת. א
מיכל שלום, מזל טוב! אני מציעה לגשת לרופא המלווה את ההריון לעדכן אותו ולבצע בדיקה של רמת נוגדני האדמת בדם, רוב הסיכויים שאת מחוסנת. מחלת האדמדמת למיטב ידיעתי אינה מסוכנת להריון- אך השאלה מה רמת הביטחון שאכן לא מדובר באדמת. תרגישו טוב טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה