האם זה מותר?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב הנני בשבוע ה- 29 להריוני, רציתי לשאול האם מותר לי ללכת לים או לבריכה ולטבול את כל גופי במי הים/בריכה? האם יש הגבלות/מגבלות שעליי לדעת? תודה.
אם ההריון תקין ואת מרגישה טוב, את בשקט גמור יכולה ללכת לים ולבריכה וגם לשחות. צביה רן מטפלת הוליסטית בפרחי באך וברייקי
שרית שלום, בהחלט כן! במידה והכל תקין ואין איסור כלשהו מהרופא המטפל זהו בילוי מומלץ בהריון- אין כמו טבילה בבריכה או בים בשביל להצטנן מעט וגם להרגיש פחות את הכובד... כמובן שקרוב ללידה עם יש חשש לירידת מים הדבר לא מומלץ. הקפידי לשתות הרבה אם את הולכת בשעות החמות. ציפה מהנה טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה נ.ב. יש טיפולים המשלבים שיאצו במים- וואטצו- מומלץ בחום :))