מה זה אומר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עברתי הזרעה ב - 19.7 כך שהיום אני בשבוע 6+0 או 6+1. בדיקות בטא מתחילת ההריון היו 326 ולאחר 3 ימים 1522. אח"כ כבר לא עשיתי יותר. שלשום בשבוע 5+5 עשיתי אולטרסאונד ראשון. היה שק הריון , שק חלמון והד עוברי 2 מ"מ אך טרם נצפה דופק. כמו כן מתחילת ההריון אין לי שום סימני הריון (בחילות, רגישות בשד וכו') למעט מעט סחרחורות קלות. האם זה אומר שההריון לא תקין? האם יתכן שעוד יש סיכוי לדופק למרות הכל ולמרות שאין לי תחושת הריון<?
ליטל שלום, חכי עוד קצת, כל מה שתיארת מראה על הריון תקין או יותר נכון לשלב זה של ההריון לא מצביע על בעיה- ככל הנראה דופק יצפה בבדיקת האולטראסאונד הקרובה. שמחי שאין לך תופעות לוואי כרגע- אולי הן יגיעו מאוחר יותר ואולי לא אבל הן בהחלט לא מעידות על תקינות ההריון. מזל -טוב ותהני מההריון! יום נעים טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה