צפוויט
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, רציתי לוודא שניתן לקחת צפוויט בשבוע שישי להריון - עקב דלקת שתן חוץ מזה יש לי שאלה קצת טפשית - לפעמים אני מתעטשת ממש בעוצמה עד שאני מרגישה שכל השרירים של בבטן נמתחים, האם יש סכנה לעובר? תודה
ק שלום, לגבי הציפוויט התקשרי לכאן: מידע על שימוש בתרופות וחומרים בתקופת ההריון והנקה: 1. בית חולים בילינסון: פרופ´מרלוב 03.9376911 (להשאיר הודעה אצל ברכה, העוזרת של ד"ר מרלוב, והוא חוזר עם תשובה). 2. בית חולים אסף הרופא, "הריופון": ד"ר ברקוביץ 08.9779309 (לאחרונה התחילו לגבות תשלום של 20 ש"ח שמתקשרת) 3. מרכז הרעלות בית חולים רמב"ם: 04.8541900 (גם מידע על חומרים מסוכנים). פועל 24 שעות ביממה. 4. מרכז טרטולוגי בירושלים (מופעל ע"י משרד הבריאות): 02.6243669 לגבי ה"אפצ'ים"- תהיי רגועה- זה ממש לא מסוכן לעובר. סופ"ש רגוע טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה