זקוקה לעצה דחופה!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 29 ומנסה להיכנס להריון כ 5 חודשים, יש לי מחזור מאד לא סדיר , שלושת המחזורים האחרונים שלי היו 12-14 יום דימום , כאשר הדימום משתנה בעוצמתו ולעיתים מפסיק וחוזר. חשוב לציין שאני מטופלת באלטרוקסין לתת פעילות בבלוטת התריס אבל היא כרגע מאוזנת . עשו לי פעמיים אולטרא סאונד וגינלי והכל תקין גם מעקב זקיקים נעשה ,תוצאות : ביום 3 למחזור עובי רירית 12 מ"מ , רירית סדירה , ללא נוזל דוגלס, שחלה ימין: זקיקים קטנים מ5 מ"מ , שחלה שמאל זקיקים מרובים עד 6 מ"מ . מה עוד אפשר לעשות ? מה כדאי לבקש מהרופא? איך להמשיך לפעול על מנת להרות ?
קארין יקירתי, אני מצטערת , אבל זה לא הפורום הנכון... בהצלחה טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה