אספרטם בהריון/נס קפה בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אספרטם בהריון/נס קפה בהריון אני בדרכ בלי קשר להריון לא אוהבת משקאות דיאט , סוכרזית וכו השאלה שלי היא עקרונית האם בהריון אסור בכלל מעדנים נניח עם 0% שומן או מוצרים שיש בהם אספרטם ? אני שואלת כי מדי פעם בעלי קונה מוצרים כאלו ואני טועמת אני שבוע שישי שאלה נוספת אני אוהבת נס קפה ושוקו לא ברמות של התמכרות אבל מאוד חשוב לי לפחות 2 -3 כוסות נס קפה ביום ושוקו בשקית מדי פעם. האם גם זה אסור בהריון? יהיה לי קשה...
יעל שלום, בהריון יש לשמור על תזונה נכונה וכדאי להמנע מחומרים כגון קפאין- ההמלצה מדברת על עד 2-3 כוסות נס קפה ביום(תלוי את מי שואלים)- את יכולה להחליף אחת בשוקו מידי פעם. אם את יכולה לשתות פחות או לשתות נטול קפאין מה טוב! גם תה - כדאי לשתות חליטות ללא קפאין. לגבי אספרטם- השתדלי להימנע- מידי פעם אפשר. אולי תבקשי מבעלך שיקנה לך מעדנים בלי? :) ואז תוכלי בלי דאגה- את בהחלאט יכולה לאכול מעדן 5-9 אחוז... בתאבון טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה