יתר מי שפיר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מה אומר יתר מי שפיר בחודש השבעי , ומה הסכנות או הבדיקות צריכה תשובה מהירה . אנא כנסו לפורום לעזרה ג'ודי
לקריאה נוספת והעמקה
הי ג'ודי, ריבוי מי שפיר יכול לגרום לעיתים ללידה מוקדמת, יכול לפגוע בהתבססות של העובר באגן לקראת הלידה ולצניחת חבל הטבור. מה הרופא אמר לך בזמן הבדיקה? תלוי באיזה רמה היה הריבוי, במקרים של ריבוי משמעותי ועפ"י החלטת הרופא מבצעים לעיתים ניקוז של עודף מי השפיר. אני מאמינה שהרופא יעקוב אחרי הנושא (ואם יהיה צורך יבדוק את סיבת הריבוי). אחת הסיבות היא סכרת הריונית, האם את סכרתית? טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה