הפרדות שיליה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נמצאת בשבוע ה - 20, החל משבוע 11 החלו אצלי דימומים עקב הפרדות שיליה ולכן אני נמצאת בשמירה מוחלטת. גודל ההפרדות הינה 47 מ"מ, קרוב לצוואר הרחם. השיליה הינה קדמית נמוכה.ביומיים האחרונים מאז החלו הדימומים ישנה רגיעה וישנם כעת כתמים חומים בהירים. רציתי לשאול האם יש סיכוי שהשיליה תתחבר ? האם יש סיכוי שהיא תעלה למעלה במצב כזה?האם זה אומר שאהיה בשמירה עד הסוף? תודה.
עדי שלום, לגבי תזוזה של שליה- השליה זזה במעט עם התקדמות ההריון והתרחבות /המתחות הרחם. לגבי התחברות לאחר היפרדות- אינני מכירה מקרה כזה אך אינני רופאה - שווה להתייעץ. בהחלט שמירה כל כך ארוכה היא לא קלה. החזיקי מעמד! יום נעים- תעדכני אותנו בהמשך! טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה