אני בהריון לאחר טיפולים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עדיין לא בטוחה שהכל בסדר.. יש לי בחילות והקאות כל היום.. אני חושבת שזה וירוס . השאלה האם זה יכול להצביע גם על הריון מחוץ לרחם?...כל הגוף כואב לי אתמול לקחתי אדוויל והיום דקסמול - לא היה לי אקמול..האם זה כ"כ נורא? אני בשבוע 5 + תודה
לקריאה נוספת והעמקה
נאוהה שלום, הבחילות וההקאות הן חלק מהתופעות המאפיינות את תחילת ההריון.למרות שתמיד יש סיכוי שבנוסף להריון את כרגע חולה ואלה תסמיני המחלה. חשוב לא לקחת תרופות שאינן מותרות בהריון גם אם אין בנמצא תרופות מותרות. טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה