כמה זמן אפשר "להסתובב" עם פתיחה של 2?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בשבוע 37, ויש לי פתיחה של 2 עם מחיקה כמעט מלאה. האם זה מרמז שאלד בקרוב? או אפשר "למשוך" עד שבוע 42 במצב כזה?
לקריאה נוספת והעמקה
שירה שלום, קשה לקבוע בוודאות, אך אני מניחה שלא תלדי בשבוע 42. יש גם כל מיני שיטות טבעיות לזירוז-לדוגמא קיום יחסי מין- אם מתחשק ואין סיבה רפואית האוסרת על כך. לידה קלה טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה
שלום חמודה! אם לא ילדת כבר, אז אספר לך כי, אני הסתובבתי עם פתיחה של 2 ס"מ + מחיקה של 60% + צירים לא סדירים כמעט שלושה שבועות!!! אז לשאלתך - כן, אפשר למשוך עד 42. בהצלחה ושתהיה לידה מהירה.