שבוע 38+4
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 38+4 ובשבועות האחרונים ןביחוד בשבוע האחרון אני הולכת הרבה לשירותים ליציאות רובן רגילות אך חלקן גם קטנות יותר כמו שלשול האם זה משהו חריג? אני יודעת ששלשולים מנבאים על לידה קרבה אך מה פשר הדבר? זה גם גרם לכך שיש לי עכשיו טחורים ואני מורחת משחה מקומית ביממה האחרונה כי אני חוששת להגע ללידה עם טחרוים ואז לסבול עוד יותר האם הטחרוים הם כתוצאה מהיציאות הרבות? תודה רבה
לי שלום, אכן קרוב ללידה הגוף לעיתים מרוקן את עצמו ואז יכול להיות מצב של ריבוי יציאות ושלשול. כמובן שיש לוודא שלא מדובר בקלקול קיבה וכן לדאוג שלא יהיה מצב של התייבשות- יש לשתות הרבה. טחורים- גם בגלל היציאות המרובות וגם כי חלק מהנשים מופיעים אצלן טחורים לקראת הסוף. חשוב להקפיד בלידה , להיות בתנוחות שונות אשר בהן הלחץ מתחלק שווה בכל האזור וכך לא יהיה לחץ רק על אזור הפירנאום. לידה קלה טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה