איחור במחזור- הריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב קיימתי עם חברי בחודש האחרון יחסי מין לא מוגנים, וכרגע אני מאחרת במחזור ב- 32 יום כשבד"כ המחזור מגיע כעבור 24 עד 27 יום בלבד ואצלי זה חריג...את המחזור האחרון קיבלת ב- 29/1. אני מרגישה כעת כאבים קלים בשני שדיי ויש לי הפרשה קלה בצבע ורוד/לבן אולם זה בכלל בכלל לא מחזור. האם יש סיכוי שאני בהריון? מה דעתך? מה עליי לעשות? להיבדק? תודה.
ענת שלום, לא ממש הפורום המתאים....:-) אולי מחזור שמאחר בגלל הלחץ או הריון . מה ההתלבטות גשי לבית מרקחת או פארם ורכשי ערכה לבדיקת הריון. ערב טוב טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה
ענת, בדיקת דם להריון היא הבדיקה האמינה ביותר. מציעה לך להתייעץ עם רופאת המשפחה או גינקולוג, אני מעריכה שהם יבקשו ממך לעשות את הבדיקה.