שאלה דחופה ביותר!!!!!!!!!!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בהריון שבוע 6 אחרי הפרייה מקבלת טבליות אנדומיטרין יש לי מזה 4 ימים הפרשות חומות מלוות בדמם קל כמו כן לפני כיומיים התכוצויות כמו כאבי מחזור מה עובר על הגוף שלי? האם יתכן וזו חלילה הפלה?
לקריאה נוספת והעמקה
שיר, חלק מהנשים ההרות סובלות מדימום בתחילת ההריון - אך במקרה שהדימום מלווה בכאבים יש לגשת לבדיקת רופא מחשש להפלה טבעית או הריון מחוץ לרחם. זה לא אומר שזה המקרה שלך- זה אומר שבכדי לוודא שהכל בסדר אני ממליצה לך ללכת ולהיבדק. תרגישי טוב טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה