קוצר נשימה והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בשבוע 22 להריון ואתמול בלילה סבלתי לראשונה מקוצר נשימה בשכיבה כשישנתי עד כדי שהתעוררתי והתקשתי להירדם (רק לאחר 3 שעות של נשימות עמוקות באוויר הצח נרדמתי חזרה). האם זו תופעה מוכרת? האם יש מה לעשות בנדון? תודה, דלילה
לקריאה נוספת והעמקה
דלילה שלום, יכול להיות שאת בחרדה או בלחץ? יכולות להיות גם סיבות "רפאיות" כגון ריבוי מי שפיר או לחץ של הרחם על הסרעפת. האם סבלת מכך לפני כן? קשה לי לאמר בוודאות יכול להיות כלום- חלק מקשיי ההריון ויכול להיות משהו ששווה בדיקה. כדאי לעקוב אחרי זה ובמידת הצורך להתייעץ עם רופא. סופ"ש נעים ושלו טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה