כאבים באגן- הפתרון שלי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בנות יקרות, אני בהריון שני והחל מחודש חמישי סבלתי מכאבים חזקים באגן, בעיקר בלילות, עד לרמה של "קנאקים" מאוד חזקים בכל תנועה. לאחר מספר חיפושים ונסיונות שונים, גיליתי כי משחה של חברת אלטמן בשם "טראומיל" מסייעת מאוד בצמצום משמעותי של הכאב, כאשר מורחים אותה באופן חיצוני על האזור הכואב. אני כבר בתחילת חודש תשיעי, ועד כה נראה כי הכאב לא חוזר בעוצמתו הראשונית. לי זה מאוד עזר ורק רציתי לשתף את כולכן. בהצלחה לכולן
לקריאה נוספת והעמקה
אמא 1 וחצי שלום, איזה יופי של טיפ! תודה :))) האם בדקת שהמשחה אכן מתאימה לשימוש בזמן ההריון? יום נפלא טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה