פחד מהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יוו אני מפחד מה אני אמור לעשות???היא ישנה עכשיו אני אברר מחר מתי היא קיבלה את המחזור האחרון שלה.תוך כמה זמן נכנסים להריון? האם אני צריך לקנות את הגלולה של אחרי??כי עדיין לא עברו 72 שעות.אני צריך תשובה דחופה בבקשה תעזרי לי אין לנו עם מי להתייעץ חוץ ממך
לקריאה נוספת והעמקה
ניר, לפי דעתי עדיין אפשרי לקחת את הפוסטינור הגלולה שאחרי, אך אני לא הכתובת הנכונה פנה לפורום גניקולוגיה או אפילו תתיעץ עם רוקח בבית המרקחת לגבי אותה הגלולה. מה עם חברתך? לא מודאגת? טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה