הערכת משקל גבוהה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 32 והערכת המשקל של העובר שלי היא כ-2.200 ק"ג, כלומר - העובר גדול בכ-300 גר´ מהממוצע. בהעמסת סוכר לא נתגלתה סוכרת הריון, כמות מי השפיר תקינה, אני ובעלי לא אנשים גדולים במיוחד ובתי הבכורה נולדה במשקל 2.860ק"ג. הייתי רוצה לדעת ממי שעברה הערכת משקל לאחרונה אם זה מצב נפוץ כי הרופא שלי לא מתרגש. אני דווקא כן... תודה !
אור שלום, אני כל הזמן שומעת על הערכות משקל ממש לא מדוייקות, בלשון המעטה! אפילו פגשתי מישהי שעברה ניתוח קיסרי והתינוק היה ממוצע במשקלו! כדאי לעקוב , אבל ממש אין מה לחשוש! תניחי לזה ותראי מה קורה בהערכה הבאה- במידה וההערכה תיעשה ע"י רופא אחר יכולה להיות סטייה גדולה בהערכה. יום נעים טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה