היפרמזיז
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אשתי בהריון שישי ב 4 ההריונות כולל הנוכחי סובלת מהקאות ובחילות קשות ביותר עד כדי התיבשות ניסינו כל דבר מוכר האם יש משהו חדש שעוזר תודה
הי זיו, איזה יופי- הריון שישי........... לצערי, אין תרופת פלא- יש כל מיני כמוסות "טבעיות" המכילות ג'ינג'ר וויטמין B6, בנוסף שמעתי כבר רבות על הדיקור הסיני כמפחית בחילות והקאות בצורה משמעותית- מיצאו מישהו/י שמתמחה בנשים הרות. אלה הדברים היותר "חדשים". להקלה מה"ישנים"- מים קרים+לימון, קרטיבים, למצוץ קרח, לא לאכול מטובל או חריף, להימנע מאלכוהול, קפאין וטבק כמובן. לאכול הרבה ארוחות קטנות. לבחילות בוקר- לפני שקמים מהמיטה- כמה קרקים/פתי בר במיטה (לא ממש אסטתי אבל מקל על בחילת הבוקר). והרבה הרבה עידוד שזה עוד מעט ויעבור מי כמוכם יודע- זה עובר! המשך הריון קל טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה