ברית מילה - רופא-מוהל או מוהל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בקרוב יוולד לנו בן. אנו מתחבטים האם ישנו באמת יתרון לרופא-מוהל מבחינה כירורגית, ומבחינת עוצמת כאב. הרי גם זריקת ההרדמה כואבת. ולמוהלים בד"כ יש נסיון גדול. אשמח לקבל דעות לכאן ולכאן בתודה מראש גיא
אתר מומלץ הוא: www.gonnen.org באתר יש קישורים לכתבות מעניינות ומועילות כמו: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3052814,00.html
גיא, איזה יופי! שתהיה לידה קלה! זו שאלה מאוד קשה- כמו הרבה החלטות הוריות! יש גם המלבטים האם בכלל למול את בניהם וגם על כך ניתן למצוא המון חומר באינטרנט- סוגיה קשה! הלינק שצירפו לך של ד"ר גונן- הוא כירורג מאוד מנוסה ותצמא את הבעד באתר שלו. אינני אוהבת לפרסם אבל הוא מאוד מומלץ. אני בטוחה שיש גם מוהלים שאינם כירורגים שהם מעולים. ולגבי הזריקה- כן, היא גם כואבת אך למיטב ידיעתי הוא מורח חומר מאלחש במקום ההזרקה- (תבדוק באתר) בכל מקרה קבל המלצות על המוהל! ערב טוב טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה