אין לי בחילות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני ביום ראשון מסיימת שבוע 9 ולפני כשבוע בערך הפסיקו לי הבחילות. ביום חמישי שעבר עברתי US והכל היה בסדר. אני אחרי IVF באה מהפורום השכן ופגשתי פה כמה מכרות. אני זוכרת מההריון הראשון שהבחילות התחילו לי בשבוע 9 והסתיימו בשבוע 12. אני מאוד מקווה שזה לא מעיד על משהו לא בסדר. מה אתן אומרות ?
יעל, ברוכה הבאה! בחילות אינן מעידות על הריון תקין וחוסר בבחילות איננו מעיד על הריון לא תקין. זה ממש אינדיבידואלי ובנוסף שונה מהריון להריון אצל אותה האישה. אפילו אצלך בהריון הנוכחי הבחילות החלו מוקדם יותר - בהריון הראשון החלו רק בשבוע התשיעי! תרגישי טוב טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה