הריון -שבוע 19
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. יש לי כמה שאלות לרופא: 1. אני בת 27, יש לי דלקת בנרתיק ואני בשבוע ה-19. הרופא שלי מסרב לטפל בדלקת עד סוף ההריון אבל אני לא מסוגלת לתפקד.אני מפטמת את עצמי ביוגורט ביו אבל זה לא עוזר.האם יש אפשרות למשהו טבעי? 2.יש לי כאבים בשדיים לפעמים .הרופא אמר שזה בגלל הגדילה וכך גם כאבים בבטן תחתונה. האם יש צורך בממוגרפיה? 3. בנוסף לכל זה ,אני חולת אפילפסיה, האם יש צורך בבדיקת מי שפיר? 4. אני לא כ"כ מרגישה את התינוקת שלי. יש סיבה לדאגה? בתודה, בתי , ההריונית המודאגת.
בתי , טעית בפורום, כאן אין רופא. הנה הפורום המתאים - http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/1321 כל טוב, אהובה
בתי שלום, 1. האם את מתכוונת לפטריה בנרתיק? (גרד ואדמומיות), קיימים תכשירים לטיפול בזמן ההריון- פני שוב לרופאך או החליפי רופא. בנוגע ליוגורט- העניין הוא לא לאכול יוגורט אלא שהמקום יבוא במגע עם יוגורט- אבל כאן צריך להיות זהירים בגלל ההריון 2.כאבים בשדיים מאוד אופייניים להריון. 3.פני לייעוץ גנטי בקופ"ח. 4. האם זה הריון ראשון /שני. האם צפו בדופק בבדיקת האולטראסאונד? יש נשים שמתחילות להרגיש את העובר בשבועות מתקדמים יותר. תרגישי טוב ויום נעים טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה