גלולות למניעה לאחר לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע ה- 37 אוטוטו לידה. מתי מתחילים לקחת גלולות למניעת הריון אחרי לידה?
לקריאה נוספת והעמקה
הי רויטל, לאחר הלידה יש תקופה הנקראת משכב לידה - 6 שבועות שבהן הרחם חוזר לגודלו ומקומו מלפני ההריון - בתקופה זו יש דימומים והגוף מתאושש מהלידה(במידה ויש תפרים במיוחד). בתום ששת השבועות יש לגשת לרופא נשים ע"מ לבדוק שהכל תקין ולהתאים אמצעי מניעה. באם תניקי את תינוקך לא תוכלי לקחת אותם הגלולות שהשתמשת כי הן עלולות לייבש את החלב, לכן יש להשתמש בגלולה הנקראת 'פמולן' או באמצעי הגנה אחר. לידה קלה טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה