כאבים בבטן עליונה בשבוע 33
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כבר כמה ימים יש לי כאבים בבטן העליונה, ממש מתחת לחזה. הכאבים בשני הצדדים, אך בעיקר בצד שמאל. הכאבים בעיקר בישיבה ובלילה. אני צריכה כל כמה דקות לשנות צד בשינה כי ממש כואב לי. מישהי עברה משהו דומה? תודה טלי.
לקריאה נוספת והעמקה
טלי, בד"כ בשבועות האלה הבטן עולה ועולה עד אשר ממש קשה לנשום והרחם והעובר לוחצים על האזור שמתחת לחזה- אני לא יודעת אם זה התאור למה שאת מרגישה. ככל הנראה אין מה לחשוש ולקראת סוף ההריון, עם ירידת הבטן (העובר יורד אל האגן ומתכונן ללידה) יש קצת "אוויר" והקלה. בכל מקרה שווה לבקר אצל הרופא ולהיבדק. טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה