לקראת לידה , צירים ?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי, אני בשבוע 38 (37+3), הריון תאומים מזה כמה ימים יש לי המון גזים ובנוסף כאבי גב תחתון (שנסבלים) ובמהלכן הבטן מתקשה כמו אבן הנ``ל קורה בערך אחת לשעה שעתיים , ובעיקר בשעות הערב , עד הבוקר האם מדובר בצירים? קבעו לי ניתוח קיסרי ל - 4.12 (עקב מצג עכוז בעובר הראשון) , האם אני אמורה לגשת לבית החולים בלילה? (ראוי לציין כי אני מרגישה את העוברים) או להמתין לתאריך המיועד? תודה, רונית
שלום רונית ! אני לא רופאה, אבל מה שאת מתארת נשמע כמו צירי בריקסטון-היקס, ההכנה של הרחם לקראת הדבר האמיתי. בד"כ קובעים ניתוח אלקטיבי לשבוע 38, במיוחד בהריון תאומים - האם יש סיבה שנתנו לך תאריך מאוחר יותר ? בכל מקרה, אם יש לך ספק - תמיד עדיף להיבדק בחדר לידה, ושם יחליטו אם יש צורך בהשגחה או בהקדמת הניתוח. בהצלחה !