תחושה של כאב בתחילת ההריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי דקירות קלות מאוד ותחושה מוזרה באיזור הרחם.אני בשבוע ה 6 להריון.האם זה נורמלי?זה התחיל רק אתמול.האם יש מקום לדאגה? תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רוני, בתחילת ההריון יש נשים רבות שמרגישות כאבים קלים, תחושת אי נוחות או התכווצויות של הרחם, משום שרצועות הרחם והאגן עצמו מתרחבים והגוף מכין את עצמו להריון (ובמהשך גם לללידה). מה שאת מתארת נשמע תקין לחלוטין. אם הכאב מתחזק או אם מתחיל דימום, לכי בבקשה להיבדק. בברכה, אמאאור.
רגע,,,, שכחתי להיכנס כמנהלת הפורום :-)