כאבים באגן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בהריון שני, חודש חמישי. כמעט מתחילת ההריון אני סובלת מכאבים באגן, הכאבים הם בעיקר בלילה כאשר אני מתהפכת מצד לצד ובשעות הבוקר (אני שומעת "קנאקים" בכל אזור האגן, כאילו הוא מתפרק). ביום יש פחות כאבים, הם מתגברים במאמץ או בתנועות חדות. גם בהריון הקודם סבלתי מכאבים כאלה אך בעיקר לקראת הסוף ולא בעוצמה כזו. האם זה סביר? ממה זה נגרם? תודה
שלום לך ! בתקופת ההריון הגוף "מרופף" את החיבורים של עצמות האגן, כדי להקל על גדילת הרחם ולהתכונן למעבר התינוק בשעת הלידה. יכול להיות שזה הגורם לכאבים - אבל רק מומחה יכול לאבחן ולהציע טיפול. הכתובת היא אורטופד, ו/או ברפואה המשלימה - כירופרקטור. בהצלחה !