האם אני מפספסת את הביוץ???
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 40 מחזור שלי הוא 24 יום. משך הדימוןם די ארוך כ- 6-7 ימים. אני טובלת במקווה וכנראה שאני מפספסת את הביוץ וייתכן בגלל זה לא נכנסת להריון. עשינו בדיקות והכל תקין. אני יודעת שהביוץ מופיע 14 יום לפני הווסת . ז"א אצלי הביוץ מתרחש כ-10 ימים אחרי היוםפ הראשון של המחזור??? כי כך נראה החישוב. אז לפי זה אין לי סיכוי להכנס להריון ללא טיפול??? יש אפשרות לדחות את הביוץ?? האם אלו זריקות ההורמון שהרופא נותן? האם הסיכויי להכנס להריון בגיל זה הם קלושים או טובים?? בתודה..
שלום אסתי ! הגדרת היטב את הבעייה. אפשר להקדים את הטבילה או לאחר את הביוץ - לגבי שתי האפשרויות כדאי לך להתייעץ עם מכון פוע"ה : http://www.puah.org.il/ הסיכויים להרות בגיל 40 נמוכים מאשר בגיל 25, אבל עדיין טובים מאד, אם תצליחי להתאים את זמן הטבילה לזמן הביוץ. בהצלחה !