תנועות עובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 28 ובשבועיים האחרונים תנועות העובר מאוד חדות וחזקות ובמהלך רוב שעות היום. האם זה נורמלי לעובר שהוא פשוט אקטיבי או שהדבר מעיד על מצוקה כלשהי?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום נועה ! בשלב בו את נמצאת התנועות מורגשות במיוחד - העובר מספיק מפותח כדי "להשתולל", ויש לו מספיק מרחב וכמות גדולה יחסית של מי שפיר. ככל שהוא גדל, יש פחות מקום פנוי, והתנועות מתמנות ומשנות את אופיין. תנועות שמעידות על מצוקת עובר הן בדרך כלל מרוכזות בפרק זמן קצר, מאוד צפופות וחזקות, ושונות מאד מהתנועות הרגילות. בכל מקרה של ספק, עדיף לפנות למוניטור או לחדר לידה. המשך הריון קל ובריא !