אולי הריון וויברטור
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, הפסקתי לקחת את הגלולות למניעת הריון החודש, המחזור מאחר לי, עשיתי בדיקת הריון ביתית והתשובה הייתה שלילית אבל המחזור עדיין מאחר לכן אולי אני כן בהריון. בכל מקרה אתמול בעלי עינג אותי עם ויברטור חדש - במידה ואני אכן בהריון יכול להיות שהויברטור יפגע בעובר (די כאב לי היום באיזור הבטן התחתונה) והאם מותר להשתמש בויברטור במהלך הריון?
שלום סוזי ! אין לך מה לדאוג, גם אם את בהריון לא סיכהת את העובר. מקווה שתקבלי את התוצאה שאת מחכה לה !
תוכלי לקרוא קצת על יחסי מין והריון - בשום אופן אין מניעה לקיים יחסי מין בהריון. זה לא מזיק בכלל וחשוב להמשיך את חיי הזוגיות, אז בוודאי שויברטור לא מזיק... בהצלחה!