סוכרת סמויה בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ידוע לי כי בסביבות שבוע 26 יש לבצע בדיקת העמסת סוכר. לאמי הייתה סוכרת סמויה בכל ההריונות ובעקבותיה נאלצה להמנע מסוכרים משלב מוקדם יותר (2 הריונות היא איבדה בשלבים מתקדמים היות שלא היו מודעת לבעיה). שאלותיי: 1. האם הסבירות שגם לי תהיה סוכרת בהריון גבוהה יותר עקב הורשה גנטית? 2. באיזה שלב כדאי לוודא את העיל ( אני בשבוע 12) לאור ההסטוריה המשפחתית וכדי להמנע מגילוי מאוחר מדי. תודה מראש.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך ! אני ממליצה לך להתייעץ עם רופא, ורצוי לא רופא וירטואלי אלא רופא שמכיר אותך ואת ההיסטוריה הרפואית והמשפחתית שלך. הריון בריא ומוצלח !