סימני לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 38 של הריון ראשון, ממתינה בקוצר רוח לראות את הנולד.... האם יש סימנים מקדימים כלשהם שיכולים לרמז: הנה, בימים הקרובים תהיה הלידה.... או שפתאום ביום בהיר אחד מתחילים צירים....
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לילי ! יש לידות מפתיעות, ויש לידות עם שבוע או יותר של איתותים לקראתן. הסימנים הם בד"כ התחזקות הדרגתית של צירי בריקסטון היקס, שחרור הפקק הרירי (לא תמיד קורה לפני הלידה) שינוי צורת הבטן - היא "יורדת" כאשר ראש העובר מתבסס באגן (בהריון שאינו ראשון לא תמיד רואים מראש את השינוי הזה) ולעיתים גם שלשול - כאילו שהגוף מתנקה לקראת הלידה. בהצלחה, ולידה קלה !