פרולקטין - דחוף !!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי צליל ! אני ובעלי מנסים כבר שנה להיכנס להריון , אני בת 33 ויש לנו ילד בן 5. ההריון הראשון היה תקין לחלוטין ונקלטתי אחרי 3 חודשים. הפעם זה לוקי זמן , עשיתי בדיקות הורמונליות וקיבלתי תוצאה של פרולקטין גבוה (905) האחות אמרה לי שצריך לעשות את הבדיקה לאחר השעתיים מההשכמה אבל מכיוון שהרופא לא אמר לי על זה שום דבר אז ביצעתי את הבדיקה לאחר שעה האחות אמרה שמכיוון שהבדיקה נעשתה לאחר שעה יכול להיות שהתוצאות יהיו גבוהות ויש לציין זאת בפני הרופא. האם יכול להיות שלמרות שהבדיקה בוצעה לאחר שעה הערכים יהיו בכל זאת כאלה גבוהים , והאם יכולה להיות שזן הסיבה שאני לא נקלטת להריון ? אני יודעת שלפרולקטין יש חלק חשוב בפוריות האשה .
שלום מיטל ! אני לא רופאה, ולא מספיק מתמצאת בנושא. כדאי שתפני את השאלות לד"ר זיידמן, בפורום פוריות האשה. בהצלחה !