יעוץ לפני הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בהיותי ילדה אובחנה אצלי מחלת הנוירו-פיברימטוזיס. חוץ מבלוטה על המצח שגודלת לי מדי פעם ולפעמים נפוחה יותר או נפוחה פחות תלוי אם אני עוברת תקופה לחוצה, בד"כ ממש לא מפריעה לי ולא כל כך בולטת אלה עם מסתכלים מקרוב וכן גם כיתמי קפה עולה (3 בינוניים) וכמה קטנים כמו נמשים. לא התפתח אצלי שום דבר ואני כיום בת 35, האם אני צרכה לחשוש מלהביא ילדים שמה זה התפתח אצלם באופן קיצוני, אצלי כמובן זה בכלל לא התפתח (וכל הסטוריה שחקרתי - אין לנו בכלל במשפחה מחלה כזאת)
שלום מירי ! אין כאן רופאים, ואני חושבת שצריך לדון בשאלה כזו עם רופא בשר ודם, ורצוי רופא שמכיר את ההיסטוריה הרפואית שלך. בהצלחה !