אחור במחזור
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מחזור אחרון 23.7 . בד"כ מחזור לא סדיר והמחזור האחרון הוא המחזור השני מאז שהפסקתי להיניק את ביתי במשך 1.5(בין 2 המחזורים הפרש של 24 ימים) . ב14.8 עשיתי בדיקת דם להריון והתשובה הייתה שלילית וב20.8 בדיקה ביתית שהייתה גם שלילית. נכון להיום לא קיבלתי מחזור ומלבד כאבי בטן תכופים בבטן התחתונה אין שום סימנים אחרים. ייתכן שעשיתי מוקדם בדיקת דם ולכן היא יצאה שלילית?. האם לחכות שיגיע המחזור או שללכת להיבדק בגלל הכאבים ? תודה.
שלום דנה ! אני חושבת ששתי הבדיקות היו מוקדמות מדי. בדיקה ביתית לא תמיד מדייקת, ובדיקת דם - רק 12 יום לפחות לאחר הביוץ. אני מציעה לך לחזור על בדיקת הדם, ובמקביל - ללכת ולהיבדק, כי כאב הוא איתות אזהרה. אם התשובה תהיה שלילית, הרופא יבדוק סיבות אחרות אפשריות לכאבים ולאיחור במחזור. בהצלחה !