בטן הריונית נמוכה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שאלה: האם בטן הריונית גדולה היושבת נמוך עד כדי יצירת "פס ניתוח קיסרי" מצריכה לבישת חגורת בטן תומכת ? האם זה יכול להשפיע על המבנה/צורת הבטן לאחר הלידה? למה זה קורה (הריון ראשון לא היה כך) ?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אפרת ! כאשר שרירי הבטן חלשים, הבטן נמשכת קדימה וכלפי מטה. מכיוון שאחרי כל הריון השרירים נחלשים יותר, הגיוני שבהריון שני התופעה קיימת למרות שלא היתה בהריון הראשון. חגורת הריון יכולה להקל עלייך, אבל לא תמנע את התופעה. אם אחרי הלידה תבצעי תרגילים שמיועדים לחיזוק שרירי הבטן, לא תהיה השפעה ארוכת טווח למצב ההריוני. הריון קל ובריא !