איחור ושאלות..
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכן ולצליל היקרה. יש לי איחור של כ-5 ימים. עדיין לא רוצה לעשות בדיקה...(עברתי כבר הפלה בשלב כזה). רציתי לשאול האם זה שיש לי צורך במתן שתן בתדירות יותר גבוהה מעיד על משהו? והאם ההפרשות אמורות להיות יותר סמיכות? כמו כן אם אני לא טועה כבר היו לי בהריון הראשון כאבים בחזה .האם גם הפעם אמורים להיות לי בשלב זה את אותם הסימפוטמים?
שלום גלית ! תכיפות במתן שתן בהחלט אופיינית לתחילת הריון, וכך גם עלייה בכמות ההפרשות. יכול להיות שהרגישות בשדיים תגיע מאוחר יותר - כל הריון שונה מחברו, ואין סיבה לדאגה בגלל זה. למרות הנסיון העגום שלך בעבר, ואולי דווקא בגללו, אני מציעה לך כן לבצע בדיקת דם כמותית - כדי לוודא שרמות ההורמונים תקינות, להוסיף תמיכה אם יש צורך, ולוודא שההריון מתפתח היטב. בהצלחה !