כאבי גב
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
צליל שלום אני בשבוע ה- 31 , מתחילת ההריון סובלת מכאבי גב חזקים ביותר. והכאבים הולכים ומתחזקים אין אני יכולה לשבת או לעמוד הדבר היחידי שעוזר לי - זה לשכב על הגב עם רגלים ישרות. הבניתי שהדבר לא בריא לעובר (לשכב על הגב) - זאת התנוחה שאני ישנה כל הלילה מה ניתן לעשות? ואיך ניתן להקל על כאבי הגב הנוראיים....
שלום גילה ! אני חושבת שהפתרון מתחיל מהשאלה השניה - אם לא יכאב, תוכלי לישון לא רק על הגב. אורטופד כבר ראית ? אם לא - זה הזמן. יש גם שיטול אלטרנטיביות - הכירופרקטיקה מחוללת פלאים אצל הריוניות, וגם בשיטת פלדנקרייז או אלכסנדר יש תרגילים לשינוי היציבה שיכולים להקל עלייך מאוד. שווה בדיקה... בהצלחה !