חלבון עוברי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
צליל שלום. אני בשבוע 18+6 הריון ראשון ,בת 37. התוצאות של בדיקת חלבון עוברי יצאו שיש סיכון של 1:60 על פי הערכים והגיל... וזה מלחיץ ...... אני יודעת שזו בדיקת סקר ושהכל סטטיסטיקה...עשיתי גם בדיקת מי שפיר לפני מס' ימים ,כמובן שהתוצאות ניתנות רק לאחר 3 שבועות, כך שכעת אני במתח ומתקשה שלא להגות בזה...מה ידוע לך על חלבון עוברי? והאם יש מקום להרגע? תודה..... לוסי.
לאלמונית...שענתה לי....ממש תודה, כולי תקווה שהתוצאות שלי של מי השפיר יהיו טובות כמו אלו שלך.... אני אעדכן... להתראות לוסי.
שלום לוסי ! אני מכירה תוצאה של 1:37 שהניבה תינוק בריא. הדרך היחידה לקצר את ההמתנה היא לבקש - אם עדיין אפשר - בדיקת פיש. זו בדיקה שנותנת תשובות ראשוניות למי השפיר בתוך יומיים, אך היא יקרה. מקווה לעידכון משמח !