ניתוח קיסרי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
גיסתי בהריון מס' 9 . לידה 7+8 עברה בניתוח קיסרי. אני יודעת שאחרי 2 ניתוחים כל הבאים גם יהיו ניתוחים ( מנסיוני האישי) לה נאמר שזה לא מחייב וכי תוכל לעבור לידה רגילה ורק אם שני הניתוחים הם בלידות ראשונות הבאים יחיבו ניתוח ואם כמו אצלה אז זה לא "תופס". לא נשמע לי הגיוני אחת כמה וכמה לאחר הריונות רבים וצפופים ובגיל 42 כשהרחם "חלשה". אז מה נכון ? האם כדאי לה לפנות ליעוץ נוסף? תודה
שלום לימור ! אני הייתי פונה לייעוץ נוסף. אחרי שני קיסריים (גם אצלי לידות 7+8) נאמר לי במפורש שלא אוכל יותר ללדת אלא בניתוח. (דווקא רחם "רפוי" זה יתרון - פחות סיכון לקרע ברחם). אולי יש הבדלי גישות בין הרופאים, אבל חשוב לשמוע דיעה נוספת. בהצלחה !