דימום מספר ימים לאחר ברית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, יש לי תאומים אשר עברו לפני 6 ימים ברית מילה. אחד מהם, החל לדמם מאבר מינו היום ולאחר זמן מה הפסיק הדימום. האם זו תופעה מוכרת או שמא יש פה מקרה חריג אשר מחייב פניה דחופה לכירורג. בקרתי עם הילד אצל הרופא היום (רופא ילדים), והוא אמר שאם הדימום יתחדש יש לפנות למיון. אשמח לשמוע דעה נוספת. תודה רבה, האבא המודאג
לקריאה נוספת והעמקה
יש לי ששה בנים, ובכל ברית הדגישו לנו שדימום הוא אות אזהרה, ולא חלק שגרתי. אולי מדובר רק בדימום שטחי, מחיכוך של הפצע בטיטול, אבל אל תיקחו סיכון כלשהו - למיון, ובהקדם האפשרי !