בדיקת אולטרסאטונד ראשונית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום צליל ראשית כל אני רוצה לומר לך תודה על העזרה והתמיכה שלך כאן, במיוחד למישהי כמוני שזה לה הריון ראשון (שאלתי אותך כבר כמה שאלות) ועדיין לא מספרים לאף אחד ולא יודעים כלום, ואין כ"כ את מי לשאול....תודה!!! ולשאלה הבאה: יש לי תור לרופא בתחילת השבוע השמיני להריון, זהו התור הראשון שלי להריון, אני מבינה שיעשו לי בדיקת אולטרסאונד לבדיקת שק הריון ודופק וכל מיני בדיקות ראשוניות...אני קצת מפחדת שזה מאוחר מבחינת התאריך, לא הייתי צריכה כבר לעשות את הבדיקות הראשוניות? שנית, מקובל להביא את הבעל לגניקולוג? (לפחות לאולטרסאונד...)
שלום אירית ! תודה על המילים החמות. אם יש לרופא שלך מכשיר אולטראסאונד, הוא יערוך את הבדיקה במקום, ובהחלט ניתן לחלוק את הרגע המרגש הזה עם בן הזוג. שאר הבדיקות הן בדיקות דם ושתן, ואת ממש בזמן המתאים לביצוע הבדיקות. (דווקא אם מקדימים עלולים לא לראות דופק ולהילחץ בלי סיבה). בהצלחה !