הפרשות חומות /הריון אחרי הפריה - דחוף - מאוד לחוצה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ב- 19.5.05 החזרת עוברים - ב- 2.6.05 בדיקת דם חיובית (1450 HCG) היום התחילו הפרשות בצבע חום , האם זה יכול להעיד על הריון לא תקין או שההריון נספג . מתי כבר אפשר לראות דופק , ואיזה שבוע זה. לציין אני עדיין עם זריקות של גיסטון 50 מ"ג + מיום הבדיקה התחלתי בהוראת הרופא לקבל קליקסן 60 מ"ג. מאוד , מאוד דחוף תודה מראש ובברכה
שלום מינה ! אני לא רופאה, ואין כאן רופאים - רק בפורום השכן. את מקבלת תמיכה של גסטון, וזה בעצם מה שניתן לעשות כרגע. דופק רואים בשבוע 8, כך שתצטרכי לחכות עוד קצת (כדי לחשב את גיל ההריון תוכלי להיכנס לכל דף מעקב אינטראקטיבי - יש קישור מתחת לצילום המקלדת - ולהזין תאריך של 14 יום לפני ההחזרה). נסי עד כמה שניתן להתמקד במחשבות חיוביות ולהיות אופטימית, הדאגות לא מועילות... בהצלחה !