בצקות ברגליים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! אני בת 23 שבוע 31+4 מזה כשבוע יש לי בצקות באיזור הכפות רגליים ממש עד כדי כך שאני לוחצת ניאר חור ברגל.... ב3 ימים האחרונים אני מרגישה שהנפיחות עלתה לי עד הברך וגם כשאני לוחצת יש שקע קטן..... ממה זה יכול להיות? האם זה מסוכן? ומה לעשות במצב כזה? יש לי סטיקים של שתן בבית כל מה אני אמורה לשים לב כשאני עושה בדיקה....... ואיך מצויין שם השם של החלבון.????? תודה וסליחה על אורך השאלה. דניאלה
שלום דניאלה ! אני לא רופאה. בצקות הן חלק כמעט בלתי נמנע מהשליש האחרון של ההריון, ביחוד בחודשי הקיץ. חשוב לעקוב אחרי לחץ הדם ואחרי השתן, לוודא שלא מתפתחים סימנים של רעלת הריון. בכל סטיק המיקום והצבע שונים, לכן הכי פשוט לגשת לאחות טיפת חלב/מרפאה או לבית המרקחת ולשאול איזה אינדיקטור מראה על חלבון בשתן. רעלת הריון היא מצב נדיר, אבל טוב שאת עומדת על המשמר. המשך הריון קל ומוצלח !