כאבי גב
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בשבוע 27 סובלת מכאבי גב חזקים ביותר השתמשתי במשחה וולטרן לגב - והמשחה קצת הקלה בכאבים האם יש נזק להשתמש באופן קבוע במשחה - האם יש סיכון לעובר? אודה לתשובתכם
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מירה ! הכתובת לתשובה מוסמכת היא מכון טרטולוגי - יש רשימה בקישור משמאל, מתחת לצילום המקלדת. ממה שידוע לי וולטרן אינו מומלץ לשימוש בהריון, ויש תחליפים שמותרים לשימוש חיצוני. בכל אופן, כאבי גב חזקים מצריכים טיפול שונה ממשחה - האם פנית לאורטופד ? מומחה אחר ? אולי שיפור היציבה והתנועה יפתור את הבעייה. בהצלחה !