ירידת מים וזירוז
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בלידה הקודמת שלי הייתה לי ירידת מים ללא צירים וקיבלתי זירוז. שאלתי היא: במידה וגם הפעם תהיה ירידת מים ללא צירים, האם יש דרכים אחרות לזרז קבלת צירים? (פעילות גופנית?) במידה ואקבל בכל זאת פיטוצין האם חייבים לנטר כל הזמן? האם זה חייב להיות בשכיבה? הבנתי שיש בתי-חולים עם מוניטור נייד. האם ידוע לך היכן והאם אפשר במקרה של פיטוצין להסתובב עם מוניטור נייד?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום יעל ! את כל השאלות האלו כדאי לברר בבתי החולים הקרובים למקום מגורייך. בכל חדר לידה יש מדיניות שונה. בהצלחה, ולידה קלה !