טחורים בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום... אני בשבוע 33 ולא מזמן חזרו לי הטחורים מאחר וטיפלתי בהם לאחר הלידה הקודמת לפני שנתיים וחצי האם יש דרך לטפל בהם בהריון מלבד המשחות שלא עוזרות יותר מידי או להכניס אותם לפנים אני משתגעת מכאבים כמובן מלווה לזה עצירות קשה, אני מפחדת מהתוצאות שיהיו בלידה ואחריה סבל נוראי שסבלתי עד שטיפלתי בהם וזה עזר אך חזר עוד פעם מה לעשות ? תודה
שלום טל ! קודם כל - חשוב לטפל בעצירות. יש משלשלים עדינים שמותרים בהריון, והם יעזרו לך למנוע החמרה של המצב. הקלה משיגים רק ע"י טיפול, ואין טעם לטפל לפני הלידה כי צירי הלחץ יחזירו את המצב לקדמותו. פשוט להתאזר בסבלנות, להיעזר בתרופות מרגיעות (הממליס, למשל) ואחרי הלידה - לטפל. בהצלחה !