סינוסיטיס בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 26.5 בשבוע 18+6. מזה כ-4 ימים אני סובלת מכאבי גרון (היום קצת פחתו). מה שהתווסף לזה החל משלשום זה שיעול ונזלת סמיכה, ומהיום גם לחץ במצח. הייתי אצל רופאת המשפחה היום שאמרה שלדעתה זה מתפתח לסינוסיטיס (לא ודאי). היא נתנה לי מוקסיפן פורטה 500 מ"ג למשך 10 ימים - 3 כדורים ביום. אני קצת אובדת עצות ולא יודעת האם להתחיל באנטיביוטיקה הזו, האם התסמינים שאני חשה מחייבים טיפול אנטיביוטי, האם יתכן נזק לעובר אם אקח מוקסיפן, גם אם למעשה אין לי כלל סינוסיטיס? אודה על התשובות, דנה
שלום דנה ! אני לא רופאה, ואני לא חושבת שיש רופא שייעץ לך מבלי לבדוק אותך ויתן הצעה אחרת מזו של הרופאה שבדקה. לעצם העניין - מוקסיפן בטוח בהריון, כך שזו לא סיבה להחליט בעד או נגד הטיפול האנטיביוטי. לכל השאר תצטרכי לסמוך על הרופא/ה שלך... רפואה שלמה !