דחוף-כאב
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מחר אני אמורה לקבל מחזור והחודש עשינו נסיונות להכינס להריון. מזה מספר ימים (4?) יש לי כאבים בעיקר בצד שמאל של הבטן התחתונה וגם כאבים ברגל שמאל, האם הדבר יכול לסמל על הריון מחוץ לרחם, אציין כי כללית אני מרגישה נהדר והכאבים נסבלים אם כי מציקים. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום תותי ! אני לא רופאה, לא שמעתי על איבחון הריון חוץ רחמי בצורה שאת מתארת. באופן כללי - כאב, כל כאב, מצדיק בדיקת רופא. אם יש לך גם איחור, תוכלי כבר לדעת אם מדובר בהריון, והרופא יקח את התשובה הזו בחשבון בעת הבדיקה. בהצלחה !