משקל העובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בשבוע 34, והערכת המשקל לעובר הינה 2670 גר'. עשיתי בדיקת סכרת 100 גר, ונמצא כי אין לי סכרת. האם המשקל אכן נחשב גדול? באיזה אחוזון? האם לעיתים מיילדים קודם בעקבות הערכה משקל גבוהה? כמו כן, המשקל שלי נשאר יציב לאורך ששת השבועות האחרונים - האם זה נראה בסדר? תודה על השתובה. רינת
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רינת ! כדאי לשאול גם בפורום המקצועי. 2670 לא נשמע לי גדול מאד, ומנסיון אישי - לא ממהרים לזרז לידה בגלל הערכת משקל גבוהה.יש לא מעט טעויות בהערכת משקל, ועד 4500 מיילדים בלי בעיות (אם אינך סכרתית). המשך הריון תקין, ולידה טובה !